ingehollander.reismee.nl

Van Xela naar Houston Airport is alvast gelukt :-)

Na een langere reis gisteren dan verwacht kreeg ik in het hotel een lekker bord met eten en na alles voorbereid te hebben voor de volgende ochtend heb ik lekker breeduit in mijn kingsize bed geslapen. Vanochtend om 03.30 uur opgestaan en om 03.55 uur netjes door het hotel op de vliegveld afgeleverd. Incheck verliep voorspoedig en ook door de controles was niet al te tijdrovend. Onderweg naar de gate nog een leuk hemdje gekocht van Guatemala, heb ik toch nog een nuttig aandenken. Al op het vliegveld in Guatemala gaat alles in dollars, goede voorbereiding op mijn uren wachten in Houston. Het vliegtuig vertrok netjes op tijd en de vlucht verliep zonder problemen, op een kleine aanvaring met de stewardess over een glaasje sinaasappelsap. In het vliegtuig zat ook een hele groep naar mijn idee van een specifieke religie, de vrouwen hadden allemaal witte kapjes op het hoofd. Nu op het vliegveld met een wachttijd van ruim 6,5 uur. Misschien ga ik straks wel even buiten een luchtje scheppen. In elk geval is het hier rustig (tussen de gate van aankomst en de paspoort controle in) én er is free wifi! Ik zal wat foto's delen van het eerste deel van mijn terugreis. Holland here I come!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo