ingehollander.reismee.nl

Leuke uitjes de komende dagen!

De dagen tellen nu snel af naar mijn vertrek. Wil nog zoveel mogelijk leuke dingen doen mijn laatste week en dat lijkt wel te lukken!

Morgen (voor jullie vandaag) ga ik met een kennis uit de buurt van Xela een wandeling in de omgeving van haar huis maken. Dan blijf ik daar slapen want zaterdag moeten we om 06.00 uur aan de voet van de vulkaan Santa Maria staan om een groep Gualmateken te treffen uit haar geboortedorp. Gezamenlijk gaan we deze ca.3700m hoge vulkaan beklimmen en hopen natuurlijk op fantastische uitzichten, oa op de actieve vulkaan Santiaguito.

Het weer is de afgelopen dagen niet zo mooi geweest en gisteren heeft het zelfs flink geregend. Nou ja, kan het alleen maar weer beter worden!

Zondag gaan we met 4 meiden naar het strand bij Champerico, toch nog even de zee zien voor ik hier vertrek. Ben heel benieuwd, hopelijk kan ik eindelijk m'n rok, slippers en bikini aan :-) Heb er zin in, wordt vast gezellig! Ik laat het volgende week wellicht weten hoe het was ...

Reacties

Reacties

Ben

Nu maar hopen dat hij niet uitbarst.

xxxPap

Inge

Ha pap, deze vulkaan is niet echt actief dus dat zal wel loslopen :-)
Ik heb trouwens vandaag gereserveerd voor een hike volgende week naar de top van de hoogste vulkaan van Centraal Amerika, de Tajamulco!

Jan

Hoop dat je mooi weer hebt de komende dagen, dan krijgen we vast leuke plaatjes te zien :-) Veel succes met de beklimming en veel plezier aan het strand!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo