ingehollander.reismee.nl

Ik ben er weer

Het is veel te lang stil geweest vanuit Guatemala.Na mijn ziek zijn ging het met het werken bij 1 van mijn vrijwilligers baantjes niet ok en ik toen kwam er van alles in beweging en andere dingen op mijn pad. Nu ook veel leuke dingen gelukkig en inmiddels is er weer wat rust in mijn leventje hier en ik hoop weer regelmatig iets op mijn blog te posten.

Heb nog een kleine 2 weken te gaan en heb genoeg leuke foto's te delen voor deze periode. Dus .... houd je mailbox in de gaten :-)

Liefs Inge

Reacties

Reacties

divya

Take care!! Liefs van mij, Divya

Jan

Fijn om weer van je te horen, Inge. Jammer dat het een tijdje wat anders is gelopen dan je had verwacht. Hopelijk heb je het de laatste weken goed naar je zin.
Het is een prachtige serie foto's die je hebt gemaakt van de kinderen. Ben benieuwd wat er nog meer van moois volgt. Geniet ervan! Liefs!!!

Margit

Prachtige foto's van mooie mensen gemaakt door een prachtig mens! Dank je wel en see you soon!

Inge

Dikke kussen voor jullie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo