ingehollander.reismee.nl

Aangekomen in Guatemala

31 december 2014 om 23:45 aangekomen op mijn overnachtingsadres, kopje Sleepy Time thee gemaakt en sta nu op de eerste verdieping van het gebouw mijn eigen nieuwe jaar in te luiden, al door de chauffeur gewaarschuwd voor de vele knallen :-)

Apart om zo ver weg te zijn en me toch zo verbonden te voelen met het thuisfront.

Spannend wat de komende maanden zullen brengen, of ik me alleen zal voelen, of ik vervelende dingen ga meemaken, of ik ziek wordt, of het gaat lukken om goed Spaans te leren, of ik regelmatig tijd vind om iets te schrijven en te posten.

We zullen het zien, ik wens iedereen in elk geval een heel mooi 2015 en hoop af en toe iets van jullie te horen.

Bona notte,

liefs Inge

By the way ... het is hier 7 uur vroeger dan in Nederland ;-)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo