ingehollander.reismee.nl

Van Nederland naar Guatemala

Dag lieve vrienden en familie,

Vandaag gaat het grote avontuur beginnen. Over 30 minuutjes vertrekt het vliegtuig UA059 naar Houston. Daar flink wat uren overstap tijd en dan om 19:35 door naar Guatemala met vlucht US 1502.

Ik land om 22:29 in Guatemala-City en wordt vandaar direct naar een hotel in Antigua gebracht waar ik 2 nachtjes zal verblijven.

Hotel Terra

Calle Principal San Filipe de Jesus

Casa #3a

Tel. 45562653

Vanaf Antigua zal ik verdere info mailen.

Ik heb in elk geval mijn Nederlandse mobiel bij me dus kan smsjes ontvangen. In Guatemala zal ik nog zien dat ik een simkaart koop van daar.

Verder ben ik natuurlijk per email bereikbaar en zal ook af en toe iets op Facebook posten.

Houd me een beetje op de hoogte van het leven in Nederland en voor vandaag wens ik jullie een hele fijne jaarwisseling en natuurlijk een super goed begin van het nieuwe jaar :-)

Veel liefs Inge

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo