ingehollander.reismee.nl

Totonicapán

Gekleurde stoffen

Reacties

Reacties

Liane

Ik krijg een goede indruk van wat je laat zien. Het lijkt me een mooi en verrassend land.
Wat sneu voor Alexandra dat ze bestolen is. Pas goed op!!
Liefs vanuit Grunn.
Dikke knf LIANE

Inge

Ik pas nu zeker nog meer op dan ik al deed!
Het is inderdaad een mooi land met veel kleur en een intens leven.
Maar ook heel veel armoede en vervuiling en ellende helaas.
Sommige toeristen zijn helemaal gek op Guatemala en komen steeds terug of gaan hier wonen. Dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen, ben toch erg gehecht aan Nederland, mijn eigen plekje, mijn familie en mijn vrienden :-)
Maar wie weet, in de wintermaanden als ik niet in mijn tuinhuisje kan vertoeven ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo