ingehollander.reismee.nl

Ik ga mijn blog anders beheren!

Dag lieve vrienden en familie,

Zoals jullie merken blijf ik een beetje of eigenlijk ernstig achter de feiten aanlopen. Het kost veel tijd om elke dag te schrijven wat ik meemaak en vaak kom ik er niet aan toe. Studeren is voor mij het belangrijkste en sinds afgelopen maandag ga ik de ochtenden naar school en de middagen werk ik tot 18.00 uur, tussendoor eten, af en toe uitstapjes, wat sociale contacten en m'n mail en Facebook een beetje bijhouden. Best veel allemaal en vaak heb ik niet eens genoeg tijd voor mijn studie.

Ik heb het verslag van 5 januari afgemaakt en gepost, dat was een belangrijke dag omdat er veel veranderde. Nu is het leven wat regelmatiger en wil ik af en toe iets over een onderwerp schrijven en dat met wat bijbehorende foto's plaatsen. Ook kan het zijn dat ik met terugwerkende kracht iets plaats over een excursie of uitstapje.

Als jullie van of over iets specifieks meer willen weten of zien laat het me weten!!

Ik heb nu ook ontdekt dat ik heel simpel kan reageren op wat jullie schrijven, dus hoop ook wat meer persoonlijk contact te kunnen gaan onderhouden.

Voor nu lieve groeten van mij en tot mails, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx enz.

Reacties

Reacties

margaretha oosterman

Hoi Inge gelijk heb je ,je moet vooral leven en beleven! een heel fijne dag!Margreet

Liane

Goed dat je nu een weg hebt gevonden om het te combineren zodat het voor jouw geen last wordt. Ik lees je weer, tot dan.
Dikke knf LIANE

divya

Ik snap je volledig lieverd. Ik heb mijn sociale contacten weinig onderhouden. Niet omdat jij en anderen niet in mijn hart zijn: juist erg veel ben je in mijn hart! Alleen time wise is het voort mij amper te combineren geweest. Soms, als ik niet werk, zoals nu: is er tijd. En veel is voor mij ok niet over worden te brengen. Liefst tovert ik ons even een thee moment samen. Samen ZIJN, je voelen.
Nu, fijne ervaringen gewenst. Take care en heb het goed!! Liefs en knuf: Divya

benhollander@live.nl

Lieve Inge,

Begrijpelijk dat je het studeren nu het belangrijkste vindt.
Trouwens je blogs met veel aandacht en interesse gelezen. Wij zij in ieder geval blij dat je leven nu wat op de rails staat.
liefs Ben & irina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo